اگرچه در کشورهای مختلف بنا به مناسبتها ،روز یا هفته خاصی برای کاردرمانی تعیین شده است  ولی در واقع تعیین این روز توسط WFOT برای اتحاد بیشتر جامعه کاردرمانی در کل جهان است تا کمی فکر کنیم که در این سال ها چه قدم هایی برای کاردرمانی و در جهت ارتقای علمی و کاری آن برداشته ایم؟.در واقع این روز فرصتی است تا هرچه بییشتر در جریان فعالیت های کاردرمانی در سراسر جهان قرار بگیریم . در ایران ،12و 13 مهرماه به این روز پرداخته شد.

تا کنون شاهد پیشرفت های خوبی در عرصه کاردرمانی بوده ایم، که  شاید آخرین آن امکان تحصیل در مقطع دکترا در ایران است. از جمله دیگر سیاست های قابل تحسین گسترش این رشته در دیگر شهرها یی مانند :  شیراز ،اهواز ،اصفهان وسمنان بوده است که خود در گسترش  و معرفی رشته موثر بوده و امکان استفاده مددجوها را هر چه بیشتر فراهم آورده است. این روز را از طرف هوم ویزیت به همه کاردرمانگران و همکاران گرامی تبریک می گویم. به امید اینکه سال آینده در چنین روزی حرف های بیشتری از ارتقای کاری و علمی این رشته  و هنر جهانی داشته باشیم.

یکی از سرویس های ما در هوم ویزیت انجام کاردرمانی در منزل است که برای این سرویس اتز بهترین کاردرمانگرهای مجرب و با تجربه استفاده میکنیم.

درباره هوم ویزیت

هوم ویزیت یک استارت آپ فعال در زمینه خدمات پزشکی و مراقبتی در منزل است که به صورت پلتفرمی کار می کند که بیماران را به پزشکان ،پرستاران و فیزیوتراپ ها وصل می کند.هوم ویزیت با همراهی تیمی مجرب و کاربلد، پزشک و فیزیوتراپ و یا متخصص مناسب با وضعیت بیمار را به منزل شما اعزام میکند.

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. 02147629600